lördag 19 januari 2008

Äntligen helg

Nu känns allt riktigt bra jag har koll på vad jag ska välja till nästa år och det känns väldigt bra.Det blev såklart sjukvårds paketet för jag vill ju bli sjuksyster och plus det tog jag matte B och nursing care .Vill välja mer men de blir så många lektioner då och det orkar jag inte med.Så det är skönt att jag vet det och är riktigt säker på att det är det rätta valet.

Den här veckan har annrs varit bra har fått tillbaka lite uppgifter som har gått bättre en väntat så det är jag jävligt nöjd med.
Vi har börjat med sex och samlevnads veckor i skolan och det är väldigt kul tyckr jag. På vård lektionerna pratar vid om sex och runt det.På dom andra lektionerna samlevnad. På bilden håller vi på med lera och gör olika relationer mellan människor jag gör ett gammalt par som sitter på en bänk och har allmänt mysigt.Så det är väldigt kul tycker jag.

I helgen så ska jag bowla som vanligt och sen bara slappa och sova länge.

chaoo

Inga kommentarer: