onsdag 13 februari 2008

Svensson Svensson


Som sagt var så var jag på inspelningen av Svensson Svensson i Måndags och det var skit kul. Jag fick se Embla<3 den kolla ikea tjejen hon var så duktig kunde hennes repliker skit bra e fan lite avundsjuk...Men Alan Svennson var en skön prick han med älskar honom han är så klockren och även i verkligheten inte bara på tven.
På tv i bland får man se när dom går genom stora koridorer där alla studiorna är där gick jag status:P .När vi kom in var det radat fyra rum bredvid varandra,Lenas och gustafs kök och deras vardags rum och Linas och Johns kök.Sovrummet var inte där för det fick inte plats.Dom spelade in i rummen och varefter så flyta dom alla kameror och maniker till det rum dom skulle filma..smart:).Det som hände i det ävsnittet var att Gustaf försökte leka rörmokare. Mer får ni se i höst i avsnitt 5.En sak kan jag säga som inte många vet Lina(Gustafs Dotter) är gravid:)
Mellan varje sen var det nån kommiker där som hette Hasse nånting som ksulle hålla publiken varm ,han var vell rätt bra men man lyssna inte så mycket för man kollade mest på vad som hände på i rummen.
Jag kan verkligen rekomender och åka och kolla det är så värt det :)

Inga kommentarer: