söndag 10 februari 2008

Veckan



Den här veckan har varit helt okej faktiskt,den har gott fort som alla veckor gör nu för tiden.
I alle fall jag gjorde omvårdnads prov på döden lätt som en plätt sen så fick jag tilbaka mitt data prov där fick jag MVG!! lycklig fast det var väntat.
Helgen har vart skön jag fick äntligen sova ut en dag i alle fall skit skönt sen på söndagen var det dags för 3mana distrikt match .Uppland kom två på grund av vårt tjej lag,vi förlorade med en poäng surt.Men men det var roligt och det är det som räknas.Han som körde oss dit var 19 år och kude verkligen inte köra.Han kunde gasa men när han skulle svänga så gick det inte bra han väntade för länge inana han svängde så det blev en tvärsväng.Skit läskigt men det var kul för vi lyssna på hög och bra musik me like <3.Jag kom hem hel i alle fall så :)
Imon ska det bli skit kul vi ska åka och se på svenson sevnson i stockholm,vi ska se när dom spelar in nya avsnitt ska bli skit kul.För jag älskar ju Gustav han är så klockren sen och få se ikea tjejen ska bli kul också.
Annars så flytter allt på bra bara det att jag har praktik snart och det ska bli lite läskigt men det kommer nog att gå bra:)

Inga kommentarer: