söndag 12 oktober 2008

Lördag

Ja lördagen började tidigt suck typ gå upp 6 för jag skulle var på fyrishov vid halv 8 men det gick bra i alle fall. När jag om till fyrishov så åkte vi buss Nortälje för det var där första bowling matchen var.Det gick dåligt för mig där fick bara 608 på fyra serie och det är inge bra alls men vi vann matchen och det är huvudsaken.Sen åkte vi till Östhammar där det gick rätt bra för mig och dåligt för laget ,vi förlorade men det var rätt spännande in till det sista. Efter det bar det hem.

Sen åkte jag till David för att sova över och det var kul:D vi spelade gitarr hero och det är alltid lika roligt sen så såg vi på film och jag somnade för första gången till en film hehe:P Vi gick och la oss tre vilket är tidigt för oss eller snarare David somnade då:p

En kul helg blev det :D

Inga kommentarer: